ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΘΕΣΕΙΣ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

• Βελτίωση της οργάνωσης και λειτουργίας των σχολείων σε όλα τα επίπεδα.
• Ανεξάρτητος συνδικαλισμός.
• Εκπαιδευτικό μισθολόγιο.

• Οι υποψήφιοι διευθυντές να εκλέγονται από το σύλλογο των καθηγητών.
• Οι αποσπάσεις να γίνονται με μοριοδότηση.
• Να καταργηθεί το καθεστώς ομηρίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών.
• Να καθιερωθεί θέση σχολικού ψυχολόγου.
• Να καθιερωθεί ώρα προσωπικής επικοινωνίας των μαθητών με τους καθηγητές τους.
• Να θεσμοθετηθούν κεντρική επιτροπή και περιφερειακές επιτροπές στήριξης και ενίσχυσης του διδακτικού έργου.
• Στο συνδικαλιστικό τομέα οι προτάσεις να ψηφίζονται στα σχολεία από όλους τους καθηγητές.

ΘΕΣΕΙΣ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

Το κομματικό σύστημα, έτσι όπως λειτουργεί, είτε ως κυβέρνηση είτε ως αντιπολίτευση, δεν μπορεί να διαμορφώσει αξιόπιστες πολιτικές στα μεγάλα ζητήματα που θέτει η ελληνική κοινωνία στα πλαίσια της Ε.Ε. και της παγκόσμιας οικονομίας. Οι κομματικές ηγεσίες έχουν ως πρώτη προτεραιότητα την κατοχή ή την κατάληψη της εξουσίας κομματικής ή κρατικής, παρά την επίλυση των προβλημάτων με τρόπους που να διασφαλίζονται προοπτικές για ολόκληρη την κοινωνία.
Οι αντιθέσεις μεταξύ λόγων και έργων των κομμάτων και οι αντιφάσεις τους από εποχή σε εποχή χωρίς πολιτική νομιμοποίηση (εκλογές), οδηγούν σοβαρούς και υπεύθυνους πολίτες και πολιτικούς από όλα τα κόμματα στα όρια της γελοιοποίησης (νόμος Αρσένη και νόμος Γιαννίτση επί ΠΑΣΟΚ, βασικός μέτοχος και ασφαλιστικό επί Ν.Δ.).
Έχουμε όλοι αντιληφθεί ότι τα μεγάλα θέματα, όπως τα θέματα της παιδείας, της υγείας, της εξωτερικής πολιτικής και της προστασίας των αδύναμων κοινωνικών στρωμάτων, απαιτούν εθνικές πολιτικές και κομματικές συναινέσεις. Όλα τα κόμματα δυστυχώς χρησιμοποιούν τη «συναίνεση» ως επικοινωνιακό όπλο ανάλογα με τις σκοπιμότητες που έχουν κάθε εποχή.
Στο συνδικαλιστικό τομέα καλούν τους πολίτες να στελεχώσουν ή να πλαισιώσουν τις παρατάξεις τους, με σκοπό να αγωνιστούν για τα συμφέροντά τους ή τα συμφέροντα των συναδέλφων τους, στα πλαίσια των ιδεολογικών και πολιτικών θέσεων του κόμματος.
Όταν όμως έρχονται σε σύγκρουση τα συμφέροντά τους με τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων τους, πράγμα που συμβαίνει σε όλα τα σημαντικά θέματα, αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις εντολές των κομμάτων, γιατί αυτά μπορούν να τους εκλέξουν με τις παρατάξεις τους, αυτά θα τους εξυπηρετήσουν μέσω του πελατειακού τους συστήματος, αυτά μπορούν να τους εξασφαλίσουν κομματική ανέλιξη και πολιτική καριέρα.
Και αν πρόκειται για απλούς ψηφοφόρους των παρατάξεων είναι δικαίωμά τους να υιοθετήσουν οποιαδήποτε λογική ταιριάζει στο ήθος τους και στα συμφέροντά τους. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για εκείνους που εκλέγονται, γιατί με την εκλογή οι εργαζόμενοι τους δίνουν εντολή να αγωνιστούν για την προώθηση των αιτημάτων τους.
Και εδώ βρίσκεται το μεγαλείο του παραλογισμού, που δυστυχώς έχουμε αποδεχτεί ως φυσιολογικό.
Οι συνδικαλιστές του κομματικού συνδικαλισμού εκλέγονται για να προωθήσουν τα αιτήματά μας προς τους αρμόδιους φορείς εξουσίας, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα μέσα (κινητοποιήσεις, απεργίες κ.λ.π.). Αυτοί όμως προωθούν τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων τους προς τους εργαζόμενους, αξιοποιώντας τα πελατειακά δίκτυα που διαθέτουν ή παρέχοντάς τους προστασία ή οργανώνοντας αποτυχημένες κινητοποιήσεις, ρίχνοντας τις ευθύνες στους εργαζόμενους και στις αντίπαλες παρατάξεις.
Ο μοναδικός σκοπός τους είναι η αύξηση της δύναμης της παράταξής τους στις εκλογές. Αυτές οι λειτουργίες των κομμάτων και των παρατάξεών τους στο χώρο μας αποτελούν ορισμένες από τις βασικές αιτίες, όχι μόνο να μην προωθείται τίποτε που να αναβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό, αλλά να ψηφίζονται νόμοι και να παίρνονται μέτρα που χειροτερεύουν τη δημόσια παιδεία.
Σε άλλους τομείς του δημοσίου (π.χ. εφορίες) ή στις δημόσιες επιχειρήσεις, οι συνδικαλιστές διαφορετικών παρατάξεων εκμεταλλευόμενοι τον κρίσιμο ρόλο των τομέων τους στο κρατικό ή οικονομικό οικοδόμημα, άφηναν στην άκρη τις κομματικές γραμμές, όποτε έβλεπαν ότι μπορούν να κερδίσουν (κυρίως προεκλογικά) και συνεργάζονταν μεταξύ τους με τα γνωστά αποτελέσματα.
Στην εκπαίδευση όμως οι συνδικαλιστικές ηγεσίες προχώρησαν σε μεγάλες κινητοποιήσεις στην αρχή της θητείας τόσο της κυβέρνησης Μητσοτάκη τον Ιούλιο-Αύγουστο του 90, όσο και της κυβέρνησης Σημίτη τον Φεβρουάριο-Μάρτιο του 97, με δεδομένη την αποτυχία τους.

To έκαναν προφανώς για να ικανοποιήσουν καθαρά κομματικές επιδιώξεις. Ειδικά στη δεύτερη περίπτωση τα κόμματα της αντιπολίτευσης ήθελαν να προκαλέσουν μεγάλη φθορά στη νέα κυβέρνηση Σημίτη. Ο Σημίτης ήθελε να δημιουργήσει εντός και εκτός Ελλάδας την εικόνα του αποφασιστικού και ανυποχώρητου ηγέτη, αντιμετωπίζοντας την κινητοποίηση ενός κλάδου που αγγίζει ολόκληρη την κοινωνία.
Για διαφορετικούς κομματικούς λόγους τη μεγάλη απεργία την ήθελαν όλες οι ηγεσίες των παρατάξεων εξαπατώντας τους εκπαιδευτικούς ότι δήθεν αγωνιζόμαστε όλοι μαζί για το καλό της εκπαίδευσης. Τότε, αν είχαν ίχνος ντροπής, θα έπρεπε να παραιτηθούν ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ, οι πάντες.

Εμείς που συμμετέχουμε στην κίνηση για το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ είμαστε οπαδοί, ψηφοφόροι ή ακόμα και μέλη όλων των κομμάτων.
Δε δεχόμαστε την εξαπάτηση των κομμάτων εξουσίας τα οποία προβάλλουν στα λόγια ότι οι μεγάλες προτεραιότητές τους είναι η παιδεία και ο πολιτισμός αλλά στην πράξη με τις πολιτικές τους, έχουν οδηγήσει την εκπαίδευση σε αδιέξοδο και τους εκπαιδευτικούς σε οικονομική, κοινωνική και ηθική απαξίωση.
Δε δεχόμαστε την εξαπάτηση των κομμάτων της μόνιμης αντιπολίτευσης τα οποία με εξωπραγματικούς στόχους και αιτήματα, προωθούν συστηματικά κινητοποιήσεις γιά τις κινητοποιήσεις.
Δε δεχόμαστε την υποταγή του εκπαιδευτικού στα κόμματα με τη συμμετοχή του στις παρατάξεις του κομματικού συνδικαλισμού.
Δε δεχόμαστε να μετατρέπονται τα δικαιωμάτά μας, της απόσπασης, της διεκδίκησης διευθυντικής θέσης, της εκπαιδευτικής άδειας κ.λ.π., σε εξυπηρετήσεις των παρατάξεων με τίμημα την απώλεια της αξιοπρέπειάς μας.
Δε δεχόμαστε τις αυθαιρεσίες ορισμένων οργάνων της διοίκησης (διευθυντών, προϊσταμένων,ΠΥΣΔΕ κ.λ.π.)που συμπεριφέρονται και αποφασίζουν με γνώμονα προσωπικά, κομματικά ή πελατειακά κριτήρια και όχι με βάση τη συνταγματική αρχή της ισότητας απέναντι στους νόμους.
Δε δεχόμαστε να είμαστε αποδέκτες, θεατές και ψηφοφόροι των πολιτικών των κομμάτων στο συνδικαλιστικό μας χώρο.Αυτούς τους ρόλους τους δεχόμαστε ούτως ή άλλως στις εθνικές εκλογές.
Δε δεχόμαστε να λειτουργούν τα σχολεία με καθηγητές πολλών ταχυτήτων, μόνιμους αναπληρωτές, ωρομίσθιους.Ένας ανασφαλής για το μέλλον του εκπαιδευτικός δεν έχει τις ψυχικές δυνάμεις να δουλέψει σωστά.
Δε δεχόμαστε να υπολειτουργούν τα σχολεία με ευθύνη της πολιτείας που δεν καλύπτει τις κενές θέσεις και της συνδικαλιστικής ηγεσίας η οποία με στάσεις και απεργίες«επιχειρεί» να πιέσει την πολιτεία να πράξει τα αυτονόητα. Στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να κινητοποιούμαστε όλοι, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, εκτός διδακτικού ωραρίου.

Πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλή μετάδοση γνώσεων στη νέα γενιά. Η εκπαίδευση εφοδιάζει εκατομμύρια αυριανούς πολίτες με κανόνες, νόμους και μεθόδους για να μπορούν να αντιλαμβάνονται τον κόσμο και να λειτουργούν ελεύθερα, με βάση το σύστημα αξιών που έχει κατασταλάξει στη συνείδησή τους. Ο εκπαιδευτικός χώρος δεν μπορεί να συγκριθεί με τις παραγωγικές μονάδες, ούτε με τους άλλους γραφειοκρατικούς τομείς του δημοσίου, γιατί προετοιμάζει σωματικά, ηθικά και πνευματικά,το μέλλον ολόκληρης της κοινωνίας. Επομένως πρέπει να αποσυνδεθεί σε όλα τα επίπεδα από τους υπόλοιπους κλάδους του δημοσίου τομέα.
Πιστεύουμε ότι σε όλους τους πολιτικούς χώρους υπάρχουν ικανοί εκαιδευτικοί για να εκπροσωπήσουν τον κλάδο.
Πιστεύουμε ότι πρέπει να απεγκλωβιστεί η εκπαίδευση από τον κομματικό συνδικαλισμό.


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

1. Οι υποψήφιοι διευθυντές, αφού επιλεγούν από τα υπηρεσιακά συμβούλια και επιλέξουν τα σχολεία που επιθυμούν, να ψηφίζονται από το σύλλογο των καθηγητών και να εκλέγεται ο πρώτος που έχει ξεπεράσει το 50% των ψήφων. Αν κανένας υποψήφιος δεν συγκεντρώνει ποσοστό μεγαλύτερο του 50% να επαναλαμβάνεται η ψηφοφορία μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου.
2. Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ να γίνονται υποχρεωτικά:
i. Για λόγους υγείας,
ii. Με βάση τον αριθμό των τέκνων (από τρία παιδιά και πάνω),
iii. Για λόγους συνυπηρέτησης,
iv. Στην περίπτωση θανάτου του/της συζύγου.
Στο εσωτερικό του ΠΥΣΔΕ οι αποσπάσεις να γίνονται με βάση τη λίστα που προκύπτει από το νόμο που αφορά τις μεταθέσεις μας.
3. Να καταργηθεί το καθεστώς ομηρίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν απασχοληθεί έστω και μία ώρα στο δημόσιο σχολείο, σημαίνει οτι η πολιτεία τους αναγνωρίζει την ικανότητα να εκτελέσουν διδακτκό έργο. Είναι επομένως υποχρεωμένη να τους εξασφαλίσει την προοπτική μόνιμου διορισμού.
4. Να καταργηθεί ο διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π. στο χώρο της εκπαίδευσης. Να διοριστούν με την υπάρχουσα νομοθεσία όσοι μέχρι τώρα περιλαμβάνονται στούς πίνακες διοριστέων.Οι επιλογές εκπαιδευτικών στο νέο πίνακα διοριστέων να γίνονται με βάση το βαθμό πτυχίου και τους μεταπτυχιακούς τίτλους στα επιστημονικά αντικείμενα που διδάσκονται στα σχολεία. Η προϋπηρεσία στα δημόσια σχολεία να μοριοδοτείται με μεγαλύτερο συντελεστή από αυτούς που θα ισχύουν για την επιλογή νέων εκπαιδευτικών στον πίνακα διοριστέων.
5. Οι αποσπάσεις, οι διορισμοί και οι τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, να ολοκληρώνονται μέχρι την έναρξη της σχολικού έτους.
6. Να καθιερωθεί θέση σχολικού ψυχολόγου. Ο ψυχολόγος πρέπει να έχει ειδικευθεί στα προβλήματα της εφηβικής ηλικίας, στα θέματα της μάθησης, και στον επαγγελματικό προσανατολισμό.
7. Να οργανωθούν σχολικές βιβλιοθήκες και να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο σε όλους τους μαθητές εντός σχολείου. Με τις υποδομές αυτές θα μπορεί να μετατοπιστεί σταδιακά το κέντρο της διδασκαλίας από το ένα και μοναδικό σχολικό βιβλίο στον πλούτο των θεμάτων που περιέχονται στην εγκεκριμένη βιβλιογραφία.
8. Οι εκπαιδευτικοί να επιλέγουν βιβλία (επιστημονικά, λογοτεχνικά,φροντιστηριακά κ. α. ) για τις ανάγκες των μαθημάτων τους και να τα προμηθεύονται οι σχολικές επιτροπές γιά τη βιβλιοθήκη του σχολείου.
9. Να καθιερωθεί ώρα προσωπικής επικοινωνίας των μαθητών με τους καθηγητές τους. Ο κάθε καθηγητής σε συνεργασία με τη διεύθυνση του σχολείου , να οργανώνει μία ώρα την εβδομάδα την προσωπική επικοινωνία με τους μαθητές του. Οι μαθητές να μπορούν να συναντούν τους καθηγητές τους την καθορισμένη ώρα και να συζητούν θέματα και προβλήματα που αφορούν τα μαθήματά τους.
10. Εκπαιδευτικοί που αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα προσωπικά, υγείας ή άλλα, να έχουν τη δυνατότητα, αν το επιθυμούν, να αναλαμβάνουν καθήκοντα εκτός σχολικής τάξης (γραμματεία, γραφείο διεύθυνσης κ.λ.π.)
11. Nα διοριστούν γραμματείς και υποστηρικτικό προσωπικό σε όλα τα σχολεία και να αναλάβουν ολόκληρο το γραφειοκρατικό έργο καθώς και την εκτύπωση σημειώσεων για τις ανάγκες των μαθημάτων του σχολείου.


12. Θεσμοθέτηση κεντρικής επιτροπής στήριξης και ενίσχυσης του διδακτικού έργου με καθήκοντα:
i. Να εφοδιάζει διαρκώς την τράπεζα θεμάτων με ποιοτικά θέματα. Τα θέματα να ανανεώνονται απο χρονιά σε χρονιά και να κοινοποιούνται στις χρονικές περιόδους που διδάσκονται τα αντίστοιχα κεφάλαια στα σχολεία.
ii. Να ερευνά τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την υλοποίηση των αναλυτικών προγραμμάτων στα σχολεία.
iii. Να εισηγείται στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα.
iv. Να οργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια ταχύρρυθμα ή ετήσια ανάλογα με τα προβλήματα και τις ανάγκες που διαπιστώνει.
Τα μέλη της επιτροπής να επιλέγονται με βάση το συγγραφικό τους έργο, τις μεταπτυχιακές σπουδές στα επιστημονικά αντικείμενα που διδάσκονται στο σχολείο, τις μεταπτυχιακές σπουδές στη διδακτική και το χρόνο διδακτικής εμπειρίας.
13. Θεσμοθέτηση περιφερειακών επιτροπών στήριξης και ενίσχυσης του διδακτικού έργου με καθήκοντα:
i. Να εφοδιάζουν τους εκπαιδευτικούς με βιβλία, συγγράμματα και μελέτες που αφορούν την βελτίωση των τεχνικών διδασκαλίας.
ii. Να οργανώνουν την ενδοεπικοινωνία μεταξύ των καθηγητών που διδάσκουν το ίδιο μάθημα κατά τακτά χρονικά διαστήματα( π.χ. μια φορά το μήνα για κάθε μάθημα) με σκοπό την αποσαφήνιση διδακτικών τεχνικών, την αναζήτηση νέων, την ανάλυση των προεκτάσεων της διδακτέας ύλης και τον καθορισμό κανόνων για τη σχέση μεταξύ των θεμάτων που διδάσκονται και των θεμάτων που ζητούνται να απαντηθούν στα test, στα διαγωνίσματα, στις προαγωγικές και στις πανελλήνιες εξετάσεις. .
iii. Να παρακολουθούν την υλοποίηση των αναλυτικών προγραμμάτων και να εντοπίζουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται.Στις περιπτώσεις μη σωστής εφαρμογής του προγράμματος να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς προς την κατεύθυνση της άρσης των αιτιών που δημιουργούν τα προβλήματα. Να υποβάλλουν εκθέσεις στην κεντρική επιτροπή για τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων στα σχολεία που έχουν χρεωθεί και να εισηγούνται λύσεις των προβλημάτων αυτών.
Οι καθηγητές που θα στελεχώνουν τις περιφερειακές επιτροπές να επιλέγονται με ανάλογα κριτήρια που επιλέγονται και τα μέλη της κεντρικής επιτροπής. Οι καθηγητές αυτοί, πρέπει να εργάζονται με μειωμένο ωράριο στα σχολεία τους, στα μαθήματα που έχουν χρεωθεί, για να μην αποξενώνονται από τη διαδικασία μάθησης και να παίρνουν ικανό επίδομα( π.χ. διπλάσιο από εκείνο του διευθυντή σχολείου.)
Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς τα μέλη των περιφερειακών επιτροπών θα κρίνονται και από τους συναδέλφους τους με μυστική ψηφοφορία, αν έχουν την κατάλληλη επιστημονική υποδομή και το απαραίτητο ήθος για να συνεχίσουν στην ίδια θέση την επόμενη χρονιά.
14. Οι μαθητές να προάγονται και να απολύονται στο Λύκειο με μέσο όρο 10 στα βασικά μαθήματα.
15. Να αποσυνδεθεί η διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το Λύκειο. Οι εισαγωγικές εξετάσεις να γίνονται τον ΙΟΥΝΙΟ από καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη σχολική ύλη που διδάχθηκε και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Να υπολογίζονται κατά ένα πολύ μικρό ποσοστό (π.χ. 4% συνολικά) οι επιδόσεις και των τριών τάξεων του Λυκείου στη βαθμολογία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
16. Να ενταχθούν στα σχολικά μαθήματα επιλογής, προγράμματα που αφορούν την ανάπτυξη και το περιβάλλον των τοπικών κοινωνιών. Στα προγράμματα αυτά να περιλαμβάνονται οργανωμένες έρευνες, μελέτες και παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση των τοπικών προβλημάτων.
17. Στο συνδικαλιστικό τομέα, οι συζητήσεις και οι προτάσεις για ψηφοφορία να γίνονται στις γενικές συνελεύσεις. Οι προτάσεις για ψηφοφορία να κωδικοποιούνται από το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε., να αποστέλλονται με το διαδίκτυο στα σχολεία και να ψηφίζονται ηλεκτρονικά από όλους τους καθηγητές.

Εμείς πιστεύουμε οτι η μόνη λύση για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησης των προτάσεων αυτών είναι ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ μέσα από το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.

Η διατύπωση από μας οικονομικών αιτημάτων με δεδομένα, τους δούρειους ίππους εντός των τειχών και τις στρατηγικές των κομμάτων στα μέσα της κοινοβουλευτικής περιόδου, δεν έχει κανένα νόημα.
Το παιχνίδι το ξέρουμε όλοι: ψίχουλα θα μας δώσουν μέχρι την προεκλογική χρονιά και κάτι παραπάνω με υποσχέσεις την προεκλογική χρονιά.
Έτσι όπως λειτουργούμε δεν έχουμε δύναμη να επηρεάσουμε την οικονομική πολιτική οποιασδήποτε κυβέρνησης.

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

A. Οι 17 προτάσεις να τεθούν σε ψηφοφορία στη γενική συνέλευση και αν ψηφιστούν να γίνουν θέσεις της ΕΛΜΕ.Να σταλούν στη συνέχεια υπό μορφή ψηφίσματος στην ΟΛΜΕ και σε όλες τις άλλες ΕΛΜΕ.

B. Προετοιμασία από τώρα του αγώνα κατά την προεκλογική χρονιά με κυρίαρχα αιτήματα:

1. Πλήρης αποσύνδεση του κλάδου από τους άλλους κλάδους του δημοσίου. Αποχώρηση από την ΑΔΕΔΥ.

2. Εκπαιδευτικό μισθολόγιο.

3. Υλοποιήση των θέσεων του κλάδου.

Προτείνουμε για προβληματισμό στον κλάδο τις παρακάτω μορφές αγώνα κατά την προεκλογική χρονιά.
1. Τέσσερις στάσεις εργασίας, μία κάθε βδομάδα, επί ένα μήνα.
2. Τέσσερις μέρες απεργία, μία κάθε βδομάδα (διαφορετικές μέρες), επί ένα μήνα.
3. Απεργία διαρκείας.
Πιστεύουμε οτι το σχέδιο δράσης κατά την προεκλογική χρονιά πρέπει να το αποφασίσουμε τουλάχιστον ένα έτος πριν αρχίσει η περίοδος αυτή, για να έχουμε το χρόνο να σχεδιάσουμε σε όλα τα επίπεδα την οργάνωση του αγώνα.
Από την άλλη πλευρά η κοινωνία, τα κόμματα και η κυβέρνηση θα γνωρίζουν έγκαιρα τα αιτήματά μας και τον τρόπο με τον οποίο θα τα διεκδικήσουμε.
Όσοι καθηγητές ή καθηγήτριες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ TO ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ μπορούν να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους

ΠΑΝΑΝΑ ΓΙΑΝΝΗ ΠΕ4 Ενιαίο Λύκειο Αρτέμιδας
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ ΣΤΑΘΗ ΠΕ9 2Ο Ενιαίο Λύκειο Γέρακα

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 6667874, 6972927400